2013/03/10

Make up / Concealers / Highliters

Tento príspevok vznikol popri tvorbe úplne iného, no myslím, že tento bude oveľa zmysluplnejší. :D Posledné dva týždne som si všimla, že moja pleť začína naberať iný odtieň a tak sa asi s LIOELE bb creamom na čas rozlúčim, pretože už tvorí príliš veľký rozdiel medzi odtieňom mojej pleti. Cez zimu mám pleť vždy príliš svetlú, miestami až popolavú, no na jar začína naberať skôr ružovo-oranžový nádych, alebo ako by som to presnejšie opísala. :D To isté sa možno deje s vašou pleťou, čo je absolútne normálne, preto som sa rozhodla spraviť vám prehľad mojich make upov, púdrov a korektorov aj so začlenením do ročného obdobia, ktoré vám možno v drogérke pomôžu pri výbere. 

MAKE UP:

LIOELE Beyond the solution - vysokokrycí BB krém, svetlý, tažší (preto lepšie kryje)
MAYBELLINE Dream Stain Liquid (light porcelain 004) - stredne svetlý, dobre roztierateľný, stredne krycí
GARNIER  BB cream (02 - Light) - veľmi ľahký, tmavší, nízka krycia schopnosť, ale cez leto na   
                                                         zjednotenie pleti bohate postačí
DERMACOL 2y1 Base & Make up - matný, stredne svetlý až tmavší, krycia schopnosť veľmi dobrá 







  POWDERS:  Tak ako správny odtieň make upu, je dobré odhadnúť aj odtieň púdra na zafixovanie a zmatnenie. Ja nepoužívam matné make upy takmer vôbec. Nemám potom pocit, že moja pokožka dýcha, preto radšej používam na dokončenie púdre, ktorými si tvár vykontúrujem podľa svojich predstáv a tam, kde chcem, aby bola moja pleť rozjasnená púder nedávam vôbec.


CARTRICE Skin Finish Compact Powder - 020 natural beige
MUA Pressed Powder - shade 2
MARY KAY sheer mineral pressed powder - beige 1
ELF Clarifying Pressed Powder - Light Beige (tento púdrik mal byť oveľa svetlejší, je to druhý po Ivory, takže som bola skutočne zaskočená, že bol až taký tmavý, pravdepodobne bol štítok s názvom chybne nalepený :D)


 CONCEALERS:
Bez korektorov by som asi neprežila! Napriek tomu, že sa o svoju pleť naozaj ukážkovo starám a obzvlášť o očné okolie, kruhov pod očami sa asi nikdy úplne nezbavím. Mám ich dané aj geneticky, takže je to dvojitý problém, ale chvála bohu som prišla na pár šikovných trikov a produktov, ktoré ich dokážu potlačiť a zamaskovať. :)

 ASTOR Skin Match Concealer Pen - 002 Sand
ESSENCE I Stage Eyeshadow Base - nebojte sa experimentovať, vďaka tomu som sa ja dostala k tejto skvelej báze a korektoru zároveň. Nielen že úžasne kryje, ale taktiež po nanesení make upu vám v oblasti očí dlhšie vydrží.
MAX FACTOR - Mastertouch Undereye Concealer - Fair 306
ELF Complete Coverage Concealer

HIGHLITERS:
ELF Prime Eyeshadow - Sultry Satin
ESSENCE IRunway Hilighter

22 komentárov:

  1. to je dobré ako si to rozdelila do ročných období:) presne toto som si povedala keď som sa minule videla v zrkadle nenalíčená..že som nejaká bledšia a tak som siahla po bledšom odtieni makeupu..
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je lepšie mať v poruke viac odtieňov make upov, každá značka má iné odtiene napriek tomu, že si takmer vždy kupujem ten najsvetlejší :D, takže určite som aj ja za to, prestriedavať podľa potreby :)

      Odstrániť
  2. Ten make-up od dermacolu je boží! :)))
    Skvělý článek :)))
    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jejo, super článok :) taký púder od Elfu som mala ale rosy beige a nezdal sa mi nejako moc tmavý, ale používala som ho v lete :) ale bola som s ním spokojná :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som taktiež nadšená z elf púdrov určite sú pre mňa tie naj! Už som tento odtieň mala, preto som bola v údive, prečo mi zrazu nepasuje vôbec :D. Musela sa niekde stať chybička pri balení. :)

      Odstrániť
  4. velmi pekny blog zaujimavy


    POZYVAME NA GIVEAWAY NAVSTIVTE NAS http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne si sa pohrala s týmto príspevkom ... skvelý nápad, takto rozdeliť produkty :) šikovné
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lastovičko :) teší ma, že sa ti páčilo :))

      Odstrániť
  6. trocha ma zarazilo ze pouzivas bazu pod ocne tiene od essence ako korektor :) ale tak asi to funguje aj tak :D
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ver mi, sama som bola prekvapená, keď som túto bázu skúsila len tak, pod oko. Už pri nanášaní na viečko som si všimla, že má skvelú kryciu schopnosť, preto som ju skúsila vklepať aj na moje kruhové objazdi pod očami a fungovalo to nad moje očakávania. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďalší super post :))ja som podkladovú bázu skúšala aj ako korektor,ale nepomohlo ani trocha..na moje objazdy nemáš :D.. a už len dotaz..mohla by si pripievať častejšie, lebo ja na ďalší článok vyslovene čakáám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super príspevok! fakt hotová veda zladiť tieto 3 výrobky dokopy tak aby vytvorili dokonalý efekt.
    valentinessi.blogpot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. paráda, tuším mrknem niečo nové v DM! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bb od lioele mám a používam, trochu slabé krytie ale super sa roztiera :) giveaway--> http://for-beautyblog.blogspot.sk/2013/05/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasně vypracovaný článek. Odnesla jsem si spoustu typů a postřehů :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I love your beauty posts, so informative!

    xo


    http://fashionyurseatbelt.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jé to je pěkné jak to máš všechno rozdělené :) To já mám zatím jen pudr, make-up na zimu a na léto... na jaře a na podzim to nějak kombinuji :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. S kruhami mám taký istý problém ako ty, heh. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super článok :) ja to síce rozdelené nemám ale nevadí :)

    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť