2012/11/07

My room

Rozhodla som sa vám ukázať svoje "kráľovstvo", kde trávim tieto dlhé, už asi aj zimné večery. Izba je trošku malá, ale o to útulnejšia. :)
Káva a Elle musí byť.

Toaletný stolík v mega upratanom stave. Väčšinou je zahádzaný všetkým možným, štetcami, tieňmi a skrášľovacími produktmi. :D

Lapač snov, ktorý naozaj funguje. Mávala som hrôzostrašné sny, mohli by podľa nich v kľude natáčať horory. Odkedy mi ho kamarátky na narodky dali, sny prestali. O_o 

Všade dobre, ale vo svojej posteli najlepšie.


 Pod ňou skladujem škatuľky, ktoré sa už nikam nezmestili. A čo je v nich? 
Vždy bude nejaká farba, ktorú ešte nemám. :D

Najdokonalejší šálik, brusnice a jabĺčka.  Snažím si tým kompenzovať chuť na sladké. 

 Dreváčik a keksíky z Holandska, ktoré som dostala do daru. Holanďania sú geniálni, vymysleli keksík, ktorý keď si necháte chvíľu nad horúcou kávou, zmäkne vám a karamel vo vnútri sa rozplynie na jazyku. Bože, už dlho som nič také dobré nemala. Ale nie je chvíľa, ako chvíľa. Keď som šla zjesť druhý, odrazu ho nebolo. Rozmýšľam, že kto bol v kuchyni. Odrazu mi došlo, že som doma sama. Znova som sa tuho zamyslela, no bola som si istá, že som ho ešte nezjedla. Keď som pomiešala kávu, hádajte, kde bol. :D


11 komentárov:

  1. Más fakt krásne zariadenú izbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tofínek rozmočený v kávě, chudák jeden, mě teda řádně pobavil :D Mimochodem ho koupíš v Lidlu za 5Kč, miluju je. A pokoj máš teda řádně sladěný a útulný!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dazzi toto je pre mňa info na nezaplatenie :D nevedela som, že je dostupný aj u nas :D juchuu tak to dnes idem vykúpiť Lidl. Ďakujem :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Thank you very much :)) I´m happy that you like it. ♥

      Odstrániť
  5. Krásna izba :) ja môžem len snívať o takej posteli a toaletnom stolíku :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj Veronika, ja som o nej tiež snívala minimálne 5 rokov :) ako vidíš, ja som živým dôkazom, že sny sa plnia :D

      Odstrániť
  6. Jeeee...krasna izbicka,postel,toaletka. Ja zboznujem bielu... No chcelo by to podciarknut nejakou vyraznejsou farbou steny.A bolo by to este dokonalejsie. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Sis :-)
    Na Tvlj blog jsem narazila náhodou, ale myslím, že u něj zůstane hvězdička s nápisem OBLÍBENÝ :-) Pokoj máš krásný, taky bych takový chtěla :-)
    Popelka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak toto je kráľovstvo...keď som sa toho nedočkala ja, urobím raz takú izbičku aspoň svojej dcérke ;) a toaletný stolík? to je úplný must have!

    OdpovedaťOdstrániť