2012/11/05

Tag

Veľmi sa mi páčil tagový príspevok Lastovičky (http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/) a tak som sa rozhodla šupnúť ho do príspevkov aj ja. Je to skvelý nápad, ako sa môžu blogerky, ale aj ich čitateľky medzi sebou viac spoznať. :) Tag spočíva z 11 otázok, ktoré získaš od blogerky, ktorá ťa otagovala, ďalej vymyslíš 11 otázok pre ďalšie blogerky a nakoniec o sebe napíšeš 11 vecí, ktoré sú pre teba charakteristické. Nebudem tagovať nikoho konkrétneho, ak sa vám moje otázky zapáčia a použijete ich na svojom blogu, budem len a len rada.:) Potom mi určite nechajte v komentoch odkaz na váš blog.


11 odpovedí:


Aká je tvoja neresť, ktorej sa ani nechceš zbaviť?
Jednoznačne tvrdohlavosť. Nie je to veľmi dobrá vlastnosť, ja viem. :D Ale myslím si, že v niektorých prípadoch nemusí byť na škodu, teda aspoň v mojom prípade. Vyrastala som v prostredí, kde by som bez svojej tvrdohlavosti prišla o všetky VLASTNÉ rozhodnutia. Samozrejme, nie vždy boli správne, no práve zo svojich chýb sa človek najlepšie poučí. Vďaka nej  som sa dostala na rôzne miesta a dokázala veci, o ktoré by som bez dávky tvrdohlavosti prišla. :)

Aký najdrahší a najlacnejší kozmetický kúsok vlastníš?
Najdrahší kúsok bude zrejme parfum Chloe a najlacnejší? Hmm...púder Mua, ktorého kvalita aj zodpovedá cene. :P

V akom filme by si si chcela zahrať a prečo?
Keby natáčali naozajstný film o Rapunzel (nie animovanú verziu), tak som jej stelesnené dvojča. Je to čistá schizofrenička a keď som s mužíkom pozerala túto rozprávku, smial sa mi, že ani sama neviem, že ma natáčali. :D


 Ak by si sa mohla vrátiť v čase, v ktorý deň alebo rok by si sa chcela zobudiť?
Toto je veľmi ťažká otázka. Dní, alebo rokov by bolo určite viac. Rok 1993 – zlaté časy v škôlke a poobedňajšie spaníčko. :D Ak by to mal  byť presný dátum tak asi 25. Jún 2011, keď som šla prvý krát na stretko ku Kauflandu (strašná romantika :D) s mužíkom. Vtedy ešte nevedel chudák, čo si zavesí na krk. :D


Podľa čoho si sa rozhodovala pre názov svojho blogu?
U mňa to je veľmi jednoduché. :) Sis – je skratka môjho mena Silvia. Infinite mám vytetované na pravom zápästí a znamená to niečo nekonečné. Keď sa z času na čas potrebujem povzbudiť, vždy mi to dodá odvahu, pretože človek má nekonečne veľa možností, nekonečný priestor na to, aby sa prejavil, tvoril a je to len na nás, do akej miery sa necháme strachom obmedzovať.

Aká je tvoja dovolenka snov?
Havaj alebo Karibik. Milujem piesočnaté pláže, slnko a krásne more. Vedela by som na takom mieste zostať navždy.

Aká je tvoja srdcová pesnička a prečo? (snáď to nie je veľmi osobné) :)
Asking Alexandria - To The Stage.
Lebo mi pripomína smutné chvíle, ale nakoniec všetko dobre dopadlo.

  

Ako podľa teba vyzerá tvoj Mr. Awesome?
Nikdy som nemala nejakú konkrétnu predstavu, až kým som ho nestretla:)


Ak by si si mohla vybrať tattoo na jeden deň aký motív by to bol?
Motív by aj bol, len treba našporit euráče. Takže keď to bude, potom ho určite uvidíte a na jeden deň to nebude. :D

Ako vyzerá rande tvojich snov?
Určite by malo byť kreatívne. Nejde ani tak o to, kde budeme, alebo čo budeme robiť. Nepotrpím si na nič luxusné, stačí mi, keď sa pri tom človeku dokážem smiať a úprimne sa s ním zhovárať.

Čo ťa naposledy najviac potešilo?
Ja som štístko. Každý deň ma niečo teší. Dnes to bolo stretnutie s mojimi žienkami, ktoré sa vrátili z Holandska a Grécka konečne domov, takže si ich budem môcť užívať v plnej paráde. Dostala som darčeky, tulipánky a dreváky, takže som maximálne potešená!


11 otázok pre vás:

- Aké jedlo/koláč/ nápoj si ešte nikdy neochutnala, ale robíš si naň chúťky?

- Čím si špeciálna?

- Máš sen, o ktorom nikto nevie?

- S kým, ako a kde najradšej tráviš svoj voľný čas?

- Ak by si mohla byť v budúcom živote čímkoľvek, čím/kým by si chcela byť?

- Bez čoho nemôžeš žiť?

- Máš svoj obľúbený najsmutnejší  a najvtipnejší film, ktorý ťa vždy rozplače a rozosmeje?

- Tvoj najobľúbenejší kozmetický produkt je?

- Je miesto/mesto, ktoré túžiš navštíviť? Ak áno, prečo?

- Čo si spievaš, keď ťa nikto nepočuje?

- Kto je tvojou inšpiráciou/vzorom?



11 vecí o mne:
-          Volám sa Sis a som schizofrenička. Mám schizu keď nakupujem, nikdy sa neviem rozhodnúť. Keď ma niečo trápi, vždy mám na to dva odlišné pohľady a potom sa neviem rozhodnúť, že ktorý je ten správny. :D
-          Neznášam huby. Fakt ich nemôžem jesť, sú na mňa príliš klzké. Cibuľou, pečienkou a cesnakom mi tiež nik neulahodí.
-          Vždy sa rozplačem pri Levom kráľovi 2jke. Aj pri Modrom z neba stále smoklím, už som to radšej prestala pozerať. :D
-          Keď spievam s jutubom zdá sa mi, že spievam krajšie.
-          Neviem dobre variť. Trénujem túto zručnosť, ale je to hotová alchymia.
-          Človek, s ktorým som sa nikdy nestretla, ale dal mi do života veľa je Alex Beadon.
-          Chcem byť profesionálnou fotografkou pre nejaký známi fashion časopis.
-          Mám jednu nohu asi o 1cm menšiu. Možno sú to aj 2 cm. Nemôžem preto nosiť lodičky, lebo sa mi  vždy jedna vyzúva. :/
-          Zbožňujem pizzu, špagety, vyprážaný syr a cestovinový šalát mužíčka.
-          Hrozne rada si lakujem nechty, veľmi ma to baví. Jediný problém je keď si mám ľavou rukou natrieť pravú – celé zle.
-          Na mojej cestovateľskej mape mám zaznačený Paríž a New York, už len popracovať na realizácií. 


4 komentáre:

  1. skvelý článok, veľmi sa mi páči :)) Rada so msa o tebe dozvedela niečo nové.

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelo si to vymyslela ... to s Rapunzel ma pobavilo :)
    Purpurova Lastovicka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemusíš sa báť, vraj nik nemá presne rovnaké nohy :) to mi už povedali dve tetuše predavačky pri skúšaní topánok :D asi ma chceli utešiť :D tak ja teraz (dúfam) utešujem teba ;)
    inak pekný článok :) a s tým rozhodovaním sa, keď v hlave máš dva protichodné názory tiež mám skúsenosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento "projekt" som videla na viacerých blogoch :)

    OdpovedaťOdstrániť