2012/04/03

Coffee & Shopping

Moje nohy neexistujú. Dnes nabehali minimálne 5 kilometrov. :D Pôvodne sa to začal ako celkom nevinný výlet do 101 drogérie pretože majú akciu, že ak si z kozmetiky NYC vyberiete čokoľvek nad 3,99 eur dostanete riasenku NYS show time zadarmo. Samozrejme, keby som sa nenarodila ako blondína, mohla som si na letáku všimnúť, že to platí až od zajtra. No čo, keďže som sa tam trepala pešo poriadnu diaľku, neobišla som naprázdno. V košíku skončili umelé riasy a Lip Stain od NYC. Riasy som ešte neskúšala, možno zajtra spravím nejaký makeup tutorial a čo sa tíka rúžu vo fixke, mne osobne to pripadá skôr ako kontúrovacia ceruzka na pery. Vydrží pomerne dlho aj po olíznutí, alebo pití. Farby však vôbec nezodpovedajú vonkajšiemu obalu. Mne samej dalo zabrať, kým som sa rozhodla pre správny odtieň. Farby sú jemné skôr telové, čo sa mne osobne páči. Pery vyzerajú prirodzene, nelesknú sa a takisto sú odolné voči oteru narozdiel od rúžov.
 


Som kávový závislák. Bohužiaľ nikde na blízku nebola žiadna kaviareň, kde by som si kávu mohla vziať so sebou. Musela som to vyriešiť po svojom. Ľadová káva je jednou z mojich najobľúbenejších, hlavne teraz, keď je teplo a chcete sa čo najrýchlejšie osviežiť. Ako som si tak behala pomedzi regále z obchodu do obchodu a prehadzovala jeden vešiak za druhým, mala som taký čudný pocit, že sa na mňa stále niekto díva. Keď som zaliezla do kabínky rýchlo som pochopila prečo. :D Celé tričko som mala zababrané od kávy ako také malé prasiatko. 



Ešte vám pripájam pár vecí, ktoré som dnes nakúpila. Naschvál všade dávajú zľavy a potom nekúp to, keď tie veci na mňa stále volajú. :/


3 komentáre:

  1. Taky si chci pořídit umělé řasy, ta bundička je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, aj mne hneď padla do oka :) Ja som už mala umelých rias niekoľko a je fakt ťažké nájsť kvalitné. Dúfam, že tieto ma milo prekvapia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Good day! This is my first comment here so I just
    wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading your articles.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Many thanks!

    Feel free to surf to my blog ... Beats By Dre Studio

    OdpovedaťOdstrániť