2012/04/01

Shopping day

Včerajšia nákupná horúčka prebehla presne tak ako som očakávala. To, čo som mala v pláne som nekúpila, a čo som kúpila, určite zase využijem tak jeden dva krát, ak bude počasie priať. :D Začnem teda poporiadku. Po dlhom vyberaní a sondovaní som sa nakoniec rozhodla mojej nepokrvnej sestre kúpiť k narodeninám toto skvelé letné tielko. Obidve sme na tielka zaťažené, takže myslím, že som jej ničím väčšiu radosť spraviť nemohla. K tomu som zladila dva laky na nechty, nech sa môže parádiť. :)







Minulý rok sme slávili jej narodeniny s tortou, preto som sa tento rok snažila vymyslieť niečo originálne, čím ju určite prekvapím. Myslím, že sa mi to celkom aj podarilo. Jediné, čo však ešte musím zohnať je naozaj veľká krabica. :D Ako na to nájdete vo videu.

Tak a teraz niečo, čo som si nakúpila ja. Mala som jediné šťastie, že so mnou bol aj môj boyfriendík a vytrvalo mi pripomínal, že sme neprišli kupovať darčeky pre mňa, lebo inak by toho bolo oveľa viac. :D  
                                      Krásny topík, vzadu predĺžený: TOPSHOP

Zablúdila som aj do DM drogérie, čo je pekelné miesto, pretože vždy, keď tam vstúpim, nakúpim toľko hovadín, že doma sa len chytám za hlavu. Naposledy som tam takto "výhodne" nakúpila BALEA podkladový krém, ktorý je presne na princíp BB od Garnier. Stál síce okolo 2 eur, ale keď som si ho natrela na tvár, zo žiadaného produktu som nebola zhrozená viac. Tvár mi ostala úplne oranžová. Konzistencia najprv pripomínala krém, no keď to zaschlo, spravili sa mi po celej tvári otrasné oranžové fľaky. Nechcela som to hneď vzdať, tak som si skúsila na tvár naniesť ešte tenkú vrstvu makeupu v nádeji, že tým fľaky zmažem. Aby toho nebolo málo, keď som sa pokúsila rozotrieť makeup po tvári, podkladový krém sa začal šúpať a vytvárať hrudky po celej tvári. Nemám rada kozmetiku Balea a týmto produktom som sa len utvrdila, že je to nekvalitná lacná kozmetika. Zaprisahala som sa, že už v živote si žiadny podkladový krém nekúpim. Na niekoľkých blogoch som si čítala recenzie na BB cream a nemala som v neho veľkú dôveru. Mám strašne bielu pleť a je pre mňa fakt problém, kúpiť si správny odtieň makeupu a nie to ešte podkladového krému. Nakoniec som sa odhodlala a dala tých 7 eur za skvelý zázrak. Makeup mi nevyhovuje už len preto, lebo moja pleť nie je problematická, nepotrebujem nič prekrývať, okrem kruhov pod očami. Mám aj veľmi suchú pleť a často sa mi na tvári robia šupinky suchej kože, aj napriek tomu, že si ju pravidelne peelingujem. BB je to, čo som hľadala. Perfektne mi zjednotí pleť, krásne vonia, hydratuje. Som rada, že som si konečne kúpila niečo, čo za tú cenu aj naozaj stálo.
Hore - BB cream
Dole - Balea krém




1 komentár: