2012/06/03

Bracelets

Milé moje žienky, blogerky a všetky parádnice sveta, rozhodla som sa vás inšpirovať podomácky vyrobenými náramkami na ruku, ktoré sú v lete nepostrádateľným doplnkom outfitou. Handmade náramky mám rada preto, lebo sa sama môžem rozhodnúť akej farby bude a s čím ho skombinujem, aby som ho aj naozaj využila.








Takže kochajte sa, skúšajte, ja zajtra určite letím do galanterky na nákup. :D

2 komentáre:

  1. Wau. Ten prvý, tretí a piaty vyzerá super :-) Škoda že nechápem tomu princípu ako sa to robí :-D Ak si takýto náramok vyrobíš sama tak sem potom hoď aj postup alebo čo, aby sa mohli aj taký "šikovníci" ako ja inšpirovať :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa presne tie dva páčia najviac :D keďže z plechoviek tak rýchlo toľko plechovích hovadiniek nenazbieram, vyskúšam piaty a šiesty, nie je to vôbec zložité. Stačí si v železiarstve kúpiť čo najmenšie pozlátené matky a potom to už len zapletať jednu po druhom do bavlnky. :) Ak budem stíhať podrobnejšie to sem nafotím. :))

      Odstrániť