2012/08/06

Beach waves

Leto je v plnom prúde a tak som sa rozhodla pre vás zmajstrovať DIYčko, ako si vytvoriť krásne prírodné vlny bez toho, aby ste sa kúpali v mori. Nie všetkým sa k moru podarí dostať  a tak dúfam, že vás aspoň toto poteší. :)

ČO POTREBUJEME: prázdnu fľašu s rozprašovačom, morskú soľ, kokosový olej, gél na vlasy

POSTUP: Do väčšej šálky ( 0,5l ) si pripravíme teplú vodu, teplá voda je potrebná pre to, aby sa kokosový olej, ktorý je v tuhšom stave poriadne roztopil. Čajovou lyžičkou do šálky pridáme 1 lyžičku kokosového oleja, 2 lyžičky morskej soli a 1 lyžičku gélu. Gél slúži na zafixovanie vĺn a taktiež na vlasoch zanechá mokrý efekt. Roztok poriadne premiešame a nalejeme do fľaše, uzavrieme a pretrepeme. Vlasy si rozdeľte na niekoľko častí (hrubších prameňov) a poriadne prestriekajte. Nie je potrebné si vlasy sušiť fénom, stačí ich nechať vysušiť "na prírodno".




 Ak by ste sa však veľmi ponáhľali, odporúčam vlasy fénovať v predklone, končeky vlasov si preplete pomedzi prsty a pomaly ich dvíhajte smerom hore ku korienkom. 



5 komentárov:

  1. Drsné, ale přijde mi zbytečné si kvůli tomu kupovat kokosový olej, škoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teoreticky to môžeš vyskúšať aj bez kokosového oleja :) ten však úžasne vyživuje vlasy, lesknú sa a rozvonia ti ich na niekoľko dní :) ja som olejový fanatik preto ich dávam takmer všade, lebo o nich moc žienky nevedia, poprípade ich ani neskúšajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok, toto som síce videla v poslednej dobe na viacerých stránkach ale nikde neboli fotky pred a po takže palec hore :-) K tej vôni kokosového oleja... ja ho fakt nemusím, mne to strašne smrdí :-D asi som čudná lebo každému to vonia ale mne nie takže si z neho urobím len raz za čas nejaký zábal alebo ho dám na pleť ak ju mám vysušenú ale aj tak účinky nič moc :-D Vtedy sa tá vôňa ešte dá vydržať ale inak fakt ee :-)) Ja už moc na oleje nie som, kedysi som mazala ako divá hehe, aj na moje zlatíčko Morrocan oil som sa vykašľala ale keď príde zima tak to napravím a raz za čas končeky namažem len najväčšie zázraky čakám najviac od masiek na vlasy a nie od olejčekov, nerada sa s tým prplem :-D Podľa mňa ani vlasy tie prírodné moc nevyživia, len ich zmastia aspoň taký mám z toho pocit ja. Radšej mám na vlasy "chémiu" ako napr Kerastase :-) Fúúúú ale som sa nejako rozpísala hádam to nevadí hihi :-)) Sis len prosím prispievaj častejšie tvoje príspevky sú strašne fajn, vždy sa na ne teším ale zanedbávaš to tu :-( Pekný dník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymka ďakujem prenádherne za tvoj komentík, vždy ma od teba každý príspevok veľmi poteší. :)Nie každá kokosová vôňa je dobrá to uznávam :D mne to pripomína koláče, ktoré robí moja stará mama, preto je môjmu nosu zrejme taká blízka. Morrocan olejčok som skúšala aj ja a je to čistá dokonalosť, mám suché vlasy takže mi naozaj veľmi pomáhajú, ale bez balzamov by som už nežila :D, alebo bola plešatá. Kerastase by som strašne rada vyskúšala, ach už tam mám vyhliadnuté 3 vecičky ale je to pre mňa strašne drahé :/ asi počkám kým ma zafinancujú na narodeniny. K tomu prispievaniu môžem povedať len toľko, že od 8 do 12 doobeda mám absolventsú prax a potom do 6 sedím v realitke takže keď prídem domov dostanem sa tak do sprchy a rovno odpadnem do postele. Nie je to výhovorka ale naozaj mám minimum voľného času a víkendy trávim na chalupe kde nie je internet, takže za noťas sa teraz dostanem veľmi málo. Mrzí to aj mňa, ale pokúsim sa ako sa len bude dať prisievať viac. :) Na budúci týždeň však odchádzam na dovolenku, takže tu zase trošku nebudem.

    OdpovedaťOdstrániť