2012/10/29

DIY - Gloves

Ahojte, aj u vás dnes snežilo? U nás strašne! Nie že by som sneh nemala rada, ale ešte som naň nebola psychicky pripravená. :D Zajtra už určite bez čiapky neodídem. 
Keďže sa tak "super" zozimilo, mám pre vás úplne jednoduché a efektívne diy-čko. :) Viem, že som vás tu trošku zanedbávala žienky moje, ale celý víkend som prerábala svoju izbu, montovala novú posteľ - IKEA forever! (bude aj fotodokumentácia)

Dobre, ale idem k veci. Určite nejedna z vás keď otovrí skriňu, nájde aspoň jeden svetrík, ktorý už nenosí a k ničomu sa nehodí. Ja mam takých niekoľko a pritom sa dajú tak skvelo zúžitkovať ako palčiaky na ruky. Neveríte? Tak sledujte. :)

ČO POTREBUJEME:   - starý sveter (čím hrubší, tým teplejšie vám bude)
                                   - nožničky
                                   - ihlu a niť
                                   - výkres   

Postup ani nemusím dopodrobna opisovať, myslím, že sa dá bez problémov pochopiť z návodíku. Zo svetra sa dá strihať priamo z vnútra, ale ja som radšej použila rukávy, aby som nemusela toľko šiť. :D Ja viem, som lenivá, ale mala som obavu z toho, ako by to potom vyzeralo, tak prečo si prácu neuľahčiť? :D
 Takto rukavička vyzerá, táto moja je dosť úzka, odporúčam vám pri obkresľovaní si maketku rozšíriť o 2 cm. Ja som si ju rozšírila len o 1 cm, zdalo sa mi to dosť, ale po zošití sa rukavica značne zúžila, tak aspoň nabudúce budem vedieť.


Ak sa vám DIY-čko páčilo, písnite komentík, ten vždy poteší. :)

4 komentáre:

  1. Jo tohle dával včera kdosi na FB, Timbo, že? Je to super, povedlo se ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to vyčmuchala na pinterest.com :) Ďakujem aj ja sa z nich teším :))

      Odstrániť
  2. veľmi sa mi páčia :) skvelé DIY !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelá rukavička:) a dobrý nápad

    OdpovedaťOdstrániť