2012/11/28

————– ✈


Máte nejaký cestovateľský sen, kam by ste sa chceli dostať?

( Toto je moja obľúbená cestovateľská pesnička, ktorú si pri šoferkovaní vypekám. )
PS: Klip je úplne odveci, netreba pozerať. :D

3 komentáre:

  1. Ja snívam o Egypte, ale keď budem veľká a prachatá precestujem celý svet ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mojím veľkým cestovateľským snom bol dlho Paríž a ten som si toto leto aj splnila. :).. pokračujeme v snívaní o Ríme a iných mestách a miestach... :D pekný obrázok :)

    súťaž: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monika v to dúfam aj ja, že sa mi to jedného dňa podarí :D už som rozmýšľala aj, že sa vyberiem stopom, ale sama by som asi nešla.

    Borka aj ja veľmi túžim ísť do Paríža, silno verím, že toto leto všetko výjde podľa plánov a vyrazím fotiť Eifellovku. :) Ak sa ťa môžem spýtať, ako si si tam riešila ubytko, lebo som počula, že francúzi nie sú moc ochotný speakovať po anglicky.

    OdpovedaťOdstrániť