2012/11/10

Disco ball

Piatky a soboty sa nesú v znamení party, koncertov a zábavy. Ja som si pekne do 19:00 posedela v škole, ale dúfam, že vy ste ho prežili o čosi lepšie. :) Mimochodom zriadila som pre nebloggerky stranku aj na FB, budem tam dávať aj veci, ktoré na blogu nenájdete, tak ak budete chcieť, lajkujte TU. :)) 




 Na tieto pigmenty som dlho zbierala odvahu, prvý krát som ich použila na nechty - TU. Sú od essence odtieň 04 Brodway starlet. Neviem, či si ešte pamätáte recenziu od ELFu, kde sme mali možnosť skúšať novinky a medzi nimi bol aj aplikátor Glitter Eyeshadow. Pôvodne sme boli v tom, že aplikátor je určený na trblietavé tiene, ale nakoniec vďaka Deni Veveričke (určite nemusím predstavovať :) ) vysvitlo, že sa majú používať práve na sypké pigmenty. Musím povedať, že svoje ohodnotenie tohto produktu beriem späť, pretože na sypké pigmenty funguje úžasne. Nechcela som však riskovať nehody s trblietkami a následne  ich zmývať z celej tváre, tak ma napadol skvelý trik, ktorý určite pomôže aj tým menej zdatným. Čierne, sivé a biele tiene som postupne vyblendovala a potom na viečko nastriekala jemnú vrstvu Fixačného spreju od ELF. Oko to pekne zvlhčilo a pigmenty sa naň lepšie zachytili. Práca s aplikátorom bola skvelá, vďaka zúženému hrotu sa dajú pigmenty bez problémov naniesť aj do kútika oka.





2 komentáre: