2012/05/15

Boxes

Dnes mi prišli 2 dlho očakávané škatuľky a každý z inej krajiny. Začnem s tou z Luxemburska. Prešla som nekonečno stránok s diármi a plánovačmi, až kým som nenašla to pravé.
Rada píšem, tvorím, kreslím. Je to skvelé, vyčistiť si myseľ písaním, alebo len takým čmáraním hocičoho. Tento diár je s tématikou a fotkami Paríža (mesta, ktoré mám v pláne tento rok navštíviť), preto ma okamžite oslovil. Obsahuje mesačný a ročný plánovač. Čisté strany na zapisovanie čohokoľvek, okienka na denné plánovanie, povinnosti, pripomienky, nápady a ďalšie hovadinky. Čo ma najviac nadchlo bolo 5 stránok s dekoratívnymi nálepkami do diára takže hneď ako budem mať zorganizovaný jún určite vám ho tu cvaknem. :)



Druhý balíček ukrýval tieto dve nádhery z Anglicka. Som do nich absolútne in love a ako som si ich obula, ešte som ich nedala dole. :D Stále si ich musím obzerať, veď to určite dobre poznáte.

3 komentáre:

  1. Jak se prosím menuje ta stránka s diáři?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som konkrétne tento diar objavila tu: http://stores.ebay.com/midcentury73 ale na ebay sa ich dá nájsť množstvo :)

      Odstrániť
  2. Ahoj chtěla jsem se zeptat,odkud si objednávala tyto užasné botky,protože ja takové shánbím celou věčnost a nikde nic!:(děkuju moc za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť