2012/05/13

In My Bag

Bola som sa slniť a pri tejto príležitosti som vám odfotila, čo so sebou posledný mesiac pravidelne nosievam v taške.
1. Žuvky, tie musia byť.
2. MEXX fly high- zloženie: ríbezle, melón,yuzu, ruža, orgován, céder, santalove drevo, biele pižmo
3. ESSENCE -24h hand protection balm, neznášam pocit suchých rúk a tento krémik navyše krásne vonia
4. Sun Dance - opaľovací olej faktor 6
5. Bioderma krém na tvár faktor 50 - prvé, čo mi slnko spáli je vždy tvár, takže tento rok som sa poistila:)
6. Voslauer - skvelá neperlivá voda s mangovou príchuťou. Neobsahuje žiadne umelé farbivá ani cukry
7. Moj diár/denník/nápadovník - píšem a kreslím doň všeličo, je to môj osobný terapeut a sem tam, keď ma    
    osvieti, poznačujem si doň témy na články sem na blogger
8. sluchátka - bez nich by nebol môj život kompletný :D
9. MUA lipstick - rúž a balzám v jednom, skvelo hydratuje pery  
10.Maybelline master precise liquid eyeliner - najlepšia linka v pere akú som kedy mala, oveľa ľahšie sa    
     nanáša, hrot je veľmi tenučký, postupne k stredu sa zhrubšuje, čiže si sami korigujete akú hrubú linku 
     chcete. Na viečku dlho vydrží ale aj samotné pero vôbec nevysychá, nezadrháva sa.
11.Peňaženka, moja pravá ruka pri nákupoch :D
12.Petry slimky - nie som fajčiar a ani príležitostný, ale poznáte to, keď vás niekto nas...naštve tak je to pre 
      mňa ten najlepší ventil ako vypustiť paru.
13.Cartice color show lipstick
14.Rimmel Lasting finish 25 h. Teraz cez leto používam skôr BB cream od Garnier lebo je ľahší pre pleť a 
     nevytvára takú nápadnú masku. Zabudla som ho však pribaliť do tašky takže makeup je druha varianta.

 Skúšala som aj nový účes, síce sa mi ho nepodarilo poriadne odfotiť, aspoň vám hodím dole na konci postu link na tutorial. Mne sa celkom páči. :)

 Nový objav č. 1!! Moje svetlo hnedé vlasy ma začali nudiť, rozmýšľala som nad melírom, alebo že sa znova odfarbím na blond. Kamoška mi poradila  tento zosvetľovací sprej na vlasy od Balea. K tejto značne nemám veľkú dôveru, ale naozaj ma sprej veľmi prekvapil. Píšu, že výsledok je vidno po 3 použitiach, no ja mám vlasy už minimálne o jeden tón svetlejšie a to som ho použila iba raz. :D Je to oveľa lepšie než si ich farbiť, pretože si sama môžem regulovať kde a o koľko chcem vlasy zosvetliť, žiadne ryšavé ani hnusné kuracožlté odlesky. Tento produkt mi zoslalo samo nebo a stoji len 3 eura!
Nový objav č.2. Bi-es Paradiso parfúm- tá najlepšia vôňa, akú som kedy voňala, vydrží strašne dlho. Aj pán autobusár pochválil, že pekne voniam. :D

Nový objav č3. Pantene značku mám veľmi rada, podľa môjho názoru je tá najlepšia na vlasy. Tento nový úlovok je ošetrujúce sérum na rozštiepené končeky, bezoplachové. Vlasy po ňom veľmi pekne voňajú a nevyzerajú vysušene.

Sľúbený tutorial s Andreou. Má úžasné videa na youtube :) nepochybujem o tom, že aj vám sa zapáči.




2 komentáre:

  1. To vážne tak dobre funguje ten sprej od Balei? :O Asi si ho kúpim teda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej tak presne taku istu Bi-es ma moja BF tak to teraz pravidelne nucham :D velmi sladucka a príjemná vôña, chválim ;)

    OdpovedaťOdstrániť