2012/09/04

B-day

4.9.2012 je bežný utorkový deň. Pre mňa je to však ďalšie číslo navyše. Neviem, kde sa pominuli tie časy, keď som sa nevedela dočkať, že budem znova o rok staršia. Ešte ani tá 22jka nebola taká zlá. Hawaiská tematika sa síce zmenila na čarodejnícku, keďže som k tomu dostala prislúchajúce darčeky (metlu s kormanom nedostane každá čarodejka :D) , no tieto narodeniny budú zrejme trošku iné, posteľové. 

 Jeseň sa pomaly, ale isto zakráda čoraz bližšie a moje telo na ňu samozrejme okamžite reaguje. Momentálne ležím s parádnou chrípkou doma v posteli, čítam ELLE a mužík pre mňa majstruje v kuchyni tortu. Pri akejkoľvek snahe skontrolovať ho, ma zakaždým zaženie naspäť do postele. :/ Antibiotika konečne začínajú účinkovať, ale stále sa cítim ako vypľutý rezanec. Na oslavu narodenín sa nedá ani pomyslieť. Dvadsaťtrojka sa už asi aj tak neoslavuje. Beriem to športovo, hlavne aby ma prestalo bolieť všetko, čo ma bolí. (Dúfam, že aj moje hrdlo si číta blogy.) Od 8. septembra som znova školopovinná. Začínam externe študovať oceňovanie majetku, takže budem mať ešte viac "voľného času", ako som mala. :D Keď si to tu všetko tak pekne sumarizujem, začína ma chytať zúfalstvo. Zrejme to chce len jeden veľký nádych, zaťať zuby a makať, ako to len najviac pôjde. (Kým mi z toho nadobro nešibne.) Dobre, už naozaj končím so svojim schizofrenickým okienkom a podelím sa s vami radšej o môj neutíchajúci obdiv k tomuto ročnému obdobiu. Leto je samozrejme no.1, ale tá jeseň... 

     Nie je nič krajšie, ako keď Vás ráno, uprostred hmly z monotónneho kráčania 
prebudí jemný šuchot lístia. Radosť ísť do práce.

Ovečky, kožúšky, vlna, svetre, huňaté svetre, ach.... 
...čistá hrejivá závislosť

Vlny, vrkvôčiky, vietor vo vlasoch.


Hrubé ponožky, kakao, domáci lekvár od starkej, kabatiky 
s vreckami, aktovky cez plece, šály, jablkový koláč a tak by 
som mohla pokračovať do nekonečna. Je toho tak veľa, 
čo sa dá na jeseni zbožňovať.

Ak by ste chceli vedieť, ako to s tortou dopadlo, tak tu je dôkaz. Vyzerala úžasne a chutila ešte lepšie, myslím, že už teraz je jasné, kto bude v našej domácnosti stáť za sporákom. :P
Tak teda všetko najlepšie nielen mne, ale aj Vám. :*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára