2012/09/10

Mascaras reviews


Prajem pekný večer slečny, určite sa nejednej z Vás stalo, že ste si z drogerky priniesli novú špirálu, ktorá nestála 3 Eurá, no po nanesení prišlo sklamanie. Mne sa to stáva pravidelne, keď siahnem po novej neodskúšanej maskare. Rozhodla som sa sem hodiť recenzie na 6 produktov, ktoré doma mám a niektoré z nich sa naozaj aj oplatí pribaliť do kozmetickej taštičky.

DERMACOL CORL MANIA MASCARA (ultra curling) - Zdvihne riasy až do neba! Je to môj najnovší objav a som z nej neskutočne šťastná, pretože dokáže neuveriteľne vytočiť riasy bez toho, aby som sa čo i len pozrela na klieštiky. Moje riasy sú priemernej dĺžky, ale vytočiť ich dokážem len s klieštikmi a aj to len na pár minút, potom sa znova vrátia do pôvodného rovného stavu. Avšak táto maskara robí divy. Husté štetinky prečešú každú riasu zvlášť a vďaka ohnutej kefke sa ľahučko samé vytvarujú a natočia. Stála okolo 8-9 Eur, čo nie je také strašné. 




RIMMEL SEXY CURVES - Trojito zakrivená kefka označená ako "Triple Plump Brush", ževraj má vyčarovať super objem, no ja to povedať nemôžem. Riasy síce jemne vytočí, ale skôr sa ňou dá vytvoriť niečo pripomínajúce "cat eye look". Zaradila by som ju medzi slabší priemer, pretože sa riasy po nanesení jemne zlepia. Možno je to aj tou nešťastne tvarovanou kefkou. 




RIMMEL VOLUME ACCELERATOR - Chúďatko, už je na fotke trošku opotrebovaná, no zatiaľ najlepšia maskara (spolu s dermacolkou), akú som kedy mala. Je to objemová špirála, preto má aj taký veľkú huňatú kefku. Aj z maličkých mihalníc dokáže vyčarovať bohaté riasy.  Predlžuje a skvelo riasy zafarbí, nevýhoda je však v tom, že pri vytiahnutí kefky z tuby je celá obalená množstvom maskary a kým ju môžete začať nanášať, musíte niekoľko krát otrieť kefku o okraj. Maskara je obohatená o procapil, keratin a kofeín pre regeneráciu rias. Mne naozaj veľmi pomohla, mihalnice sa mi konečne prestali lámať a behom niekoľkých týždňov postupne dorástli do jednotnej dĺžky.  




ASTOR VOLUME DIVA (Curve me sexy) - Táto maskara je stelesnená ženskosť. V podstate obsahuje všetko, čo by mala kvalitná špirála obsahovať. Okrem predĺženia dodá riasam dostatočný objem, precízne ich oddelí  a krásne zvýrazní. Určite ju však musíte používať v spojení s klieštikmi, pretože mihalnice nevytočí vôbec. Kefka je korzetového tvaru, takže rovnomerne zvýrazní mihalnice vo vnútornom aj vonkajšom kútiku oka. 





 NYC SHOW TIME - Túto maskaru som dostala k nákupu kozmetiky NYC, ktorú mám celkom rada, ale táto kefka je čistý prepadák. Ani sa nedivím, že ju rozdávali zadarmo, lebo pochybujem, že by si ju niekto kúpil dobrovoľne druhý krát. Kefka je strašne maličká, nedodá riasam žiadny objem a o predĺžení nemôže byť ani reč. Jediné, čo zvláda dobre je zvýraznenie rias. Ja ako blondína mám od prírody riasy dosť svetlé, takže ak by ste chceli špirálu, s ktorou budete mať natural look, toto bude správna voľba.




LOREAL VOLUMISSIME 5x - Riasenka pre intenzívny pohľad očí. Kefka síce nie je nič moc, ale špirále nemôžem nič vytknúť. Najväčšia jej prednosť je zvýraznenie rias. Objem ani predĺženie u nej nie je top. Je to lepší priemer. Má príjemné krémové zloženie, stačí naniesť jednu vrstvu, vôbec sa nedrobí. Keby som mala bodovať od 1 - 10 tak by dostala 7 bodov.  



PS: Ani na jednom obrázku som pred nanesením maskary nepoužila klieštiky, aby ste si vedeli spraviť lepší obraz o tom, ako maskary v skutočnosti vyzerajú.



1 komentár:

  1. Ja som ešte špirálu,ktorá by mi vyhovoala a spĺňala čo sľubuje nenašla :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť