2012/12/29

Make up with E.l.f. cosmetics

Milé moje followerky, čitateľky, sledovateľky a každá jedna, ktorá na môj blog zablúdi, som veľmi šťastná, že vás mám a vďačná za každý jeden komentár plný podpory, ktoré od vás dostávam, lebo práve tie ma motivujú písať a tvoriť pre vás ďalej. :) Želám vám, aby ste nový rok prežili ešte lepšie, než tento starý. Koniec sveta je za nami, takže by nás už nič horšie nemalo postretnúť, len plno lásky, zdravíčka, šťastia a smiechu. :) 

Tak a teraz prejdem k veci, aj keď na poslednú chvíľu, ale predsa som si pre vás ešte stihla pripraviť jedno silvestrovské líčenie s kozmetikou e.l.f., ktoré vás krok za krokom navedie k vytvoreniu elegantného výrazného líčenia.

 Paletka korektorov Complete Coverage - Light (klik)
Pokladový púder HD na očné partie (klik
Púder - Light Beige (klik)

Na tvár som ako prvé naniesla podkladovú bázu, bb cream, korektory pre odstránenie kruhov pod očami, očné partie som zafixovala HD púdrom a nakoniec celú tvár zľahka zmatnila púdrom.


 1.) Prvý a hlavne základný krok je podkladová báza pod očné tiene. Už som ju spomínala aj v predchádzajúcom príspevku, takže sa nejdem rozpisovať, no ak by som vám mala odporučiť, tak báza od Elf kozmetiky je veľmi kvalitná a cenovo dostupná. Bázu rozotriete na celé viečko, pri výraznejšom líčení ju rozotrite až pod obočie, aby tiene vydržali.
Z paletky očných tieňov nanesieme na celé viečko až k obočiu najsvetlejší tieň s nápisom BASE.

2.) Na blendovací štetec nanesieme z tej istej paletky odtieň s názvom CREASE a jemne rozotrieme nad pohyblivé viečko smerom k obočiu. Ak  vám môžem poradiť, najprv tieň nanášajte v malom množstve, skúste si len naznačiť, pokiaľ svetlofialový odtieň chcete, potom začnite vrstviť, aby ste tieňom dosiahli požadovanú intenzitu.

 Perfektné očné tiene - Party Purple  (klik)
Podkladová báza pod očné tiene - Neutral  (klik)

3.) Tretí odtieň, ktorý pri tvorení looku použijeme má názov LINE, mal by byť ten najintenzívnejší, ja som preto na štetček pred nanesením tieňov nastriekala Fixačný sprej od Elfu, ale nič sa nestane, keby ste naň nastriekali aj vodu. Fixačný sprej má však tú výhodu, že sa vám pri vrstviacom make upe tiene nerozmažú.

  Aplikátor očných tieňov glitter  (klik)
Čierne glitre

4.) Ak ste s glitrami ešte nepracovali, tak by som vám pri prvom skúšaní odporučila použiť túto čarovnú vecičku s názvom aplikátor glitrov, ktorý je skvelo tvarovaný a bez problémov s ním gitre nanesiete aj do kútikov oka. V čom spočíva celá veda? Na pohyblivé viečko nanesiete napr. priesvitný lesk a jemne ním môžte ťuknúť aj na aplikátor, aby sa gitre nerozprášili pri nanášaní po celej tvári. Ja som použila voňavý tekutý rúž od Elfu, lebo je úžasne hustý, takže perfektne zachytí každú jednu trblietku. Jemne som ho vklepala na stred viečka smerom ku kútiku. Samozrejme, hrubým prstom som sa až tam nedostala, takže vtedy prišiel na rad aplikátor, ktorým som najprv lesk opatrne naniesla do kutika oka, potom som na aplikátor naniesla malú vrstvu glitrov a následne ich odtlačila na viečko. Ak sa vám stane, že sa vám neprilepia gitre všade rovnako, nič sa nedeje, vezmite čierny, alebo tmavo sivý tieň a prázdne miesta ním jednoducho vyplňte.


Rozjasňujúca farba na líčka - Shy  (klik)
Rúž Kiss me - Nostalgic (klik)
Voňavý tekutý rúž - Baby Lips (klik)
 Fixačný sprej (klik)

Na líčka som zvolila jemnú ružovú rozjasňujúcu farbu, na pery rúž telovej farby. Toto líčenie je samo o sebe dosť výrazné, preto by som zbytočne nezvýrazňovala ani líčka ani pery, aby toho nebolo priveľa. Pred použitím špirály som všetko ešte dodatočne zafixovala Fixačným sprejom, ktorý vám doslova líčenie pricucne k tvári, takže ak aj prežúrujete celú noc, možno vás ráno bude bolieť hlava, ale váš make up zostane dokonalý. :D


7 komentárov:

  1. Krásne, ja stále neviem, kde budem Silvester tráviť, takže ešte ani líčenie netuším, aké zvolím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líčenie ako stvorené na silvestra - výrazné a krásne.
    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcela by som vidieť ako to vyzeralo otvorenými očami, ale takto to vyzerá fajn :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This is a great tutorial! You make it looks so easy! I definitely have to try this look soon.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This is a great tutorial!! You make it look so easy! I will definitely need to try this soon.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Really great I love it totally

    http://whenfrankiesaidyes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť