2013/01/04

For Photoshop Lovers

Ahojte milé moje, tento príspevok bude trošku netradičný, no možno niektoré z vás zaujme. A iné zase nie, :D ale tak to chodí. Ak rady fotíte (napr. na blog), upravujete fotky, robíte koláže, alebo proste chce osviežiť svoje vlastné fotky mám tu pre vás tip, ako si do PC nainštalujete Photoshop. Prečo to sem vôbec dávam? Lebo dnes som zabila takmer celý deň zháňaním funkčného linku, ktorý by sa dal nainštalovať ako plná verzia a nie skúšobná a pritom nie je plný vírusov.

Adobe Photoshop CS 6 (link na stiahnutie)

Predpokladám, že teraz polka z vás zavrela toto okno. :D To ale neviete, o čo prichádzate. Ak ste milovníčky PSka, alebo sa v ňom chcete zdokonaliť, určite neváhajte. Vášmu blogu to len a len prospeje, tým teraz nemyslím, že sa máte retušovať do straty vedomia, v tomto programe sa dajú fotky užasne tieňovať, zosvetliť, dodať farbám intenzitu. Ja sama viem aká som bola nešťastná, keď som fotila digitálnym foťákom, koľko krát som sa aj hanbila sem fotky postovať, lebo boli naozaj otrasné. 


Toto video vás krok po kroku navedie, ako si PS nainštalovať, a cracknúť tak, aby ste nemali iba skúšobnú verziu, ktorá je funkčná len 30 dni. Tento link si tu dávam nie len kvôli vám, ale aj pre seba, ak budem v budúcnosti znova meniť počítač, aby som hľadaním opäť nemusela zabíjať takmer celý deň. Ak ste ho už aj niekedy v minulosti skúšali a zdalo sa vám to príliš ťažké, s tútorialmy na youtube sa nemáte čoho báť. Pre mňa je PSko ako pravá ruka, frčím na ňom už minimálne 5 rokov začala som ešte s úplne základnou 3kovou verziou a neviem si predstaviť fotenie bez tohto programu. Aby som vás presvedčila o jeho kvalitách rozhodla som sa spraviť z jednej pôvodnej 3 rôzne fotky. Ak sa vám to zapáči, komentujte, nemám problém pre vás tutorialy vyrobiť, alebo vám poslať link, cez ktorý sa to naučíte. :)
Original

Dvoma kliknutiami som z mojej hnusnej sivej fotky vyčarovala toto.
Akciu Vintage Spring si stiahnete TU . Aby ste ju v PS mohli používať musíte ju vložiť prenesením na tento počítač/C: / Program Files/ Adobe/ Adobe PhotoshopCS/ Presets/ Actions

Vintage Spring



Táto vecička sa volá Gradient Tool - snáď úplne najľahšia vec z celého PS. Jej úlohou je vytvárať efekty svetla, alebo tieňov, farby si nakombinujete vy a jedným ťahom nanesiete na fotku. 
A na záver si môžte z fotky vytvoriť svoje  vlastne GIFko. To znamená, že z viacerých fotiek si vytvoríte pohyblivý obrázok. (Ak sa vám fotka nehýbe stačí na ňu kliknúť.)

Som veľmi zvedavá na vaše reakcie. Určite mi dajte vedieť, či sa vám to páči, poprípade či by ste sa chceli v PS naučiť upravovať svoje fotky, alebo vás to nebaví a mám sa radšej venovať len čisto "babským záležitostiam". :D

4 komentáre:

  1. Na gifko mám jiný prográmek, ale tuten je taky supr. Ta fotka se mi nejvíc líbí v originále :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paradajs :D Konečne niekto pridal aj takýto príspevok. Uvítala by som ich viac. Milujem príspevky v ktorých sa naučím niečo nové, čo môže mňa samú zdokonaliť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That looks pretty cool! I love the effect :)

    http://themirroronthewall.com/

    OdpovedaťOdstrániť